1 de febr. 2012

Esa frescura especial

Para celebrar que los lectores de Entrecomics me han votado como Mejor Humorista Gráfico en Prensa del año, gracias, gracias, mil gracias a todos, aprovecho para rescatar algunos bocetos de chistes pensados para Público que, finalmente, no llegué a utilizar y tenía diseminados por las carpetas. Gozan todos de esa frescura especial que te hace pensar: "a lo mejor no debería haberlos sacado de donde estaban..."

Este es el más antiguo de ellos, sobre la carrera profesional de Josemari por las américas:


Este, sobre una manifestación antiabortista que aconteció poco después de la famosa foto de la familia ZP con los Obama:


Y este, de la rama zafia, no recuerdo exactamente de cuando sería, pero por su temática resulta bastante pret-a-porter:


(Més esbossos, ara d'acudits no publicats a Público. El proper post, de dibuixos acabats, ho prometo)

3 comentaris:

Franchu Llopis Surrallés ha dit...

Felicitats!

La veritat es que el premi es ben merescut, fas molt bona feina i les teves vinyetes són balsamiques per l'epoca que ens ha tocat iure...jejeje

Per cert, ja ho sé que l'acudit es recurrent, però jo em quedo amb la vinyeta "pret-a-porter...SENS DUBTE!

Una abraçada i felicitats!!!

Manel Cruz ha dit...

Coincideixo (jo, i la gran majoria del mon mundial) amb el Franchu en que t'ho mereixes. Tinc tires teves de fa la pila d'anys publicades al Regió7 que considerava insuperables, els anys m'han fet veure que les pots superar ... (comentari pilota).

El que em fa una mica de ràbia es que els esbossos son guapíssims, no podries fer-los una mica mes matussers? je, je ...

Jo em quedo amb el de la mani antiavortista, genial!

Enhorabona !!!!!!!!!!!!!!!

Don Cirilo ha dit...

Enhorabuena por el premio Manel. Siempre echo de menos más material de este tipo en El Jueves. (Lo de repetir los chistes de Público en la revista no quedaría muy bien, no?)

P.D. El de Aznar y los Bee Gees me ha hecho mucha gracia.